Sunday, April 24, 2011

Sumpah 6

Sumpah, mcm nak mati dowh job ni..nk kene hias satu dewan MBSA Shah Alam yg buruk tu jadik marvellous.

DAMN WHOLE DAY PUNYE JOB OCCAY!

Ni kawen one of our client : Dr. Izzad and Dr. Nora
Venue: Dewan Banquet MBSA Shah Alam
Theme : Garden


Nape aku berminat sgt nk share story ni dgn korg?

Sumpah! Sebab aku ase tersiksa sgt masa nk siapkan bahagian aku : Wedding Picture Gallery and the Grand Entrance

Mlm tu rupe2 nye Earth Hour Day!

Bayangkan nk wat semua persiapan ni dgn jumlah lampu yg xmencukupi..seluruh bangunan dlm keadaan bergelap..cume kitorg di beri sedikit je cahaya oleh pihak Dewan.

Adoiyai...sgt mencabar la bagi aku dan seluruh team...aku hias kete pengantin pun kat bahagian luar dewan yg xbape nk cerah gak..tawakal je la ape hasilnye bile siang...huhuhu

tapi syukur alhamdulillah, semua nya berjaya seperti ape yg telah dirancang..im so proud with all the team member!

Sumpah! Best!

COMING SOON: A story of Pelamin at Restoran Nelayan Tasik Titiwangsa and Pelamin Gawang Bola Sepak at Rawang

0 comments:

Post a Comment

Eh, awk pun nk komen? Sile lah...jangan malu dan segan...buat la mcm page sendiri...