Saturday, July 16, 2011

Aku ase nak start entri pasal Event Management!

Macam yg korg baca la tajuk kat atas, au ase aku nk start share dgn sesape yg amik course event management, aku nk share dgn korg adik2 nii ttg event management.


Aku xpenah study event management tapi aku cume mampu share dgn korg la experience2 aku sepanjang aku bekerja di dalam bidang ni.

aku dh mula join event management sejak dari sekolah agy. First event aku mula organized masa aku form 3, majlis sambutan hari guru di sekolah aku. Dan dari situlah aku mula berminat dgn penganjuran penganjuran event ni.

dan skang umo aku dh 24, dh mcm2 event yg aku dh anjurkan...dari program kecil di sekola smpai lah Karnival kesihatan besar2an di peringkat negeri semasa aku blajar di Kelantan.

Punyai ilmu sekadar belajar di dalam dewan kuliah xsama dengan expernce yg kite dapat pabila kerja. Justeru, aku akan cube bantu lah adik2 yg amik kursus event management ni dengan experience2 yg aku ada so that korg mengerti apa yg krg kene hadapi sebenarnye dalam the real life as an event manager or event planner.

Wait for my entry k

1 comment:

Eh, awk pun nk komen? Sile lah...jangan malu dan segan...buat la mcm page sendiri...